Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

€ 69,00
+ € 7,99 Verzending

Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

Verkocht door:

Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

€ 69,00

Bespaar € 15,00 (17%)

Adviesprijs

€ 84,00
Nog maar 1 op voorraad
+ € 7,99 Verzending
Verkocht door:

€ 69,00

Bespaar € 15,00 (17%)

Adviesprijs

€ 84,00
Nog maar 1 op voorraad
+ € 7,99 Verzending

We accepteren de volgende betalingsmethoden

Beschrijving

Using the real world production of the animated short and video game Tin Girl as the foundation for learning you will be shown how to create rigs for a 3D cinematic and then how to modify those rigs to be ready for game production using popular video game engines.
  • Fruugo-ID: 434353014-911560386
  • ISBN: 9780415743051

Levering & retouren

Verzonden binnen6 dagen

  • STANDARD: € 7,99 - Levering tussen wo 03 december 2025–di 23 december 2025

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid