Media Studies: Texts Institutions and Audiences

€ 64,00
+ € 5,99 Verzending

Media Studies: Texts Institutions and Audiences

Verkocht door:

Media Studies: Texts Institutions and Audiences

€ 64,00

Bespaar € 10,00 (13%)

Adviesprijs

€ 74,00
Op voorraad
+ € 5,99 Verzending
Verkocht door:

€ 64,00

Bespaar € 10,00 (13%)

Adviesprijs

€ 74,00
Op voorraad
+ € 5,99 Verzending

We accepteren de volgende betalingsmethoden

Beschrijving

Media Studies: Texts Institutions and Audiences

Dit leerboek biedt een uitgebreide inleiding tot het vakgebied van de mediastudies. Het beschrijft het scala aan benaderingen voor het decoderen van mediateksten en gaat in op een aantal benaderingen van media-instellingen en beschrijft de belangrijkste debatten die eromheen hebben plaatsgevonden.
  • Merk: John Wiley and Sons Ltd
  • Categorie: Maatschappij & Politiek
  • Auteur: Lisa Taylor (Universiteit van Wolverhampton)
  • Uitgever / Label: John Wiley en Sons Ltd
  • Formaat: Paperback
  • Aantal pagina's: 272
  • Verschijningsdatum: 2023-03-22
  • Taal: Engels
  • Fruugo-ID: 431395301-906083813
  • ISBN: 9780631200277

Levering & retouren

Verzonden binnen6 dagen

  • STANDARD: € 5,99 - Levering tussen di 23 december 2025–ma 12 januari 2026

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid