Kellogg on Integrated Marketing

€ 64,00
+ € 3,99 Verzending

Kellogg on Integrated Marketing

  • Merk: Unbranded
Verkocht door:

Kellogg on Integrated Marketing

  • Merk: Unbranded

€ 64,00

Nog maar 5 op voorraad
+ € 3,99 Verzending

14-dagen retourbeleid

Verkocht door:

€ 64,00

Nog maar 5 op voorraad
+ € 3,99 Verzending

14-dagen retourbeleid

Betaalmethoden:

Beschrijving

Kellogg on Integrated Marketing

Condition: Brand NewFormat: HardBack - Publisher: John Wiley & Sons - Publisher Date: 2002-10-29 - Pages: 352 - Dimensions: 167 mm X 236 mm - Category: Sales & marketing management
  • Merk: Unbranded
  • Categorie: Bedrijfsleven, Financiën & Recht
  • Auteur: Iacobucci, Dawn
  • Lengte: Pages: 352
  • Uitgever / Label: John Wiley & Sons
  • Formaat: HardBack
  • Grootte: 167 mm X 236 mm
  • Verschijningsdatum: 2002-10-29
  • Taal: English
  • Fruugo-ID: 347056516-758478108
  • ISBN: 9780471204763

Levering & retouren

Verzonden binnen7 dagen

  • STANDARD: € 3,99 - Levering tussen do 15 januari 2026–ma 26 januari 2026

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid