Rethinking Public Relations

€ 69,00
+ € 7,99 Verzending

Rethinking Public Relations

  • Merk: Unbranded
Verkocht door:

Rethinking Public Relations

  • Merk: Unbranded

€ 69,00

Op voorraad
+ € 7,99 Verzending
Verkocht door:

€ 69,00

Op voorraad
+ € 7,99 Verzending

We accepteren de volgende betalingsmethoden

Beschrijving

Deze derde editie van Rethinking Public Relations betoogt dat public relations zwakke propaganda is. Terwijl eerdere edities zich richtten op PR als representatief voor de ongelijke machtsverdeling in de samenleving, gaat dit boek verder en ziet het de kracht van PR als meer dan structureel, maar ook als een belangrijke retorische component.
  • Merk: Unbranded
  • Categorie: Maatschappij & Politiek
  • Auteur: McGrath en Conor Univ
  • Lengte: 194
  • Uitgever / Label: Taylor & Francis Ltd
  • Formaat: Paperback
  • Verschijningsdatum: 2019-07-25
  • Taal: Engels
  • Fruugo-ID: 320438741-711383062
  • ISBN: 9780367313005

Levering & retouren

Wordt binnen 24 uur verzonden

  • STANDARD: € 7,99 - Levering tussen vr 24 oktober 2025–do 30 oktober 2025

Verzending vanaf Verenigd Koninkrijk.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten die u bestelt volledig en volgens uw specificaties bij u worden afgeleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling ontvangen of andere artikelen dan degene die u heeft besteld, of als er een andere reden is waarom u niet tevreden bent met de bestelling, dan kunt u de bestelling retourneren, of welk product dan ook die bij de bestelling was inbegrepen, en ontvangt u een volledige terugbetaling voor de artikelen. Bekijk het volledige retourbeleid