De e-mail met mijn bestelbevestiging vinden

We sturen de volgende e-mails naar het e-mailadres de je opgeeft bij de checkout:

  1. Order ‘Thank You’ email (Bedankt voor je bestelling’– deze e-mail wordt direct verstuurd om de ontvangst van je bestelling te bevestiging en om het bestelnummer door te geven.
  2. Order ‘Confirmation’ email (Bestelbevestiging’) – deze e-mail wordt verstuurd wanneer door de verkoper(s) is bevestigd dat je bestelling kan worden geaccepteerd en de verwerking ervan is begonnen. Je ontvangt aparte bevestigingen voor elk deel van je bestelling als je artikelen hebt gekocht van verschillende verkopers binnen onze marktplaats.
  3. Order ‘Shipped’ email (Bestelling verzonden) – deze e-mail wordt verstuurd wanneer je artikelen door de verkoper(s) zijn verzonden. Je ontvangt aparte verzendbevestigingen voor elk deel van je bestelling als je artikelen hebt gekocht van verschillende verkopers binnen onze marktplaats.
  4. Shipping update’ email (Update verzending’) – deze e-mail bevat de gegevens voor het traceren van de verzending. Opgelet: deze e-mail wordt alleen verstuurd voor bestellingen die worden verzonden met een traceerbare verzendmethode. Je krijgt deze e-mail niet als je gekozen hebt voor standaardverzending.


We hebben controles voor het valideren van e-mailadressen om te helpen voorkomen dat je per ongeluk een ongeldig/verkeerd adres opgeeft bij de checkout, maar er kunnen natuurlijk fouten worden gemaakt en als je de eerste e-mail niet hebt ontvangen, kan er iets fout zijn gegaan. 

In dat geval raden we je aan om:

  • De spam- of junkmap van je e-mails te checken.
  • De tab Sociaal en Reclame te checken (alleen in Gmail).
  • Als je de e-mail vindt, voeg daarna no-reply@fruugo.comtoe aan je adresboek of lijst van veilige contacten.


Als je de e-mail met ‘Bedankt voor je bestelling’ nog steeds niet kunt vinden:

Ga naar ons interactieve Hep Centre (‘Hulpcentrum’ *Note: This is the current translation on the existing Fruugo NL website) (door een pagina terug te klikken) en beantwoord een paar snelle vragen om rechtstreeks een bericht naar de verkoper te sturen OF Probeer niet opnieuw om een bestelling te plaatsen totdat we je hebben geholpen om vast te stellen dat de eerste bestelling is mislukt.