Sony

Zorron Legenda & Zorron Naamio (DVD)

€7,90 Slechts 1 artikel op voorraad
EAN:
5051160194912
Aantal:
  • Productreferentie: 3764536-8120096
  • Plane icon Binnen 24 uur verzonden
  • Verzending uit Finland
  • Verzendkosten naar Nederland €3,72

Zorron naamio:

Kun suuruudenhullu despootti juonii Kalifornian ostoa Meksikolta, tarvitaan kaksi Zorroa- legendaarinen Don Diego de la Vega (Anthony Hopkins) ja hänen seuraajakseen valitsema, sankarin viitan ylleen vetänyt komea entinen ryöväri Alejandro Murrieta (Antonio Banderas) -tekemään tyhjiksi tyrannin häikäilemättömät suunnitelmat. Mutta riittävätkö edes heidän yhdistetyt taitonsa, rohkeutensa ja rämäpäisyytensä de la Vegan lopullisen päämäärän saavuttamiseen: kostamaan miehelle, joka surmasi hänen vaimonsa, kidnappasi hänen tyttärensä ja piti häntä vankina 20 vuoden ajan?

TekstiSuomi

ÄäniEnglanti (Dolby Digital 5.1)

Zorron legenda:

Alkuperäinen naamiosankari on taas täällä

Antonio Banderas ja Oscar -voittaja Catherine Zeta-Jones johdattavat meidät entistä hurjapäisemmän toiminnan, vauhdin ja jännityksen pariin räjähtävässä ZORRON LEGENDA -jännärissä

Taisteltuaan kymmenen vuotta epäoikeudenmukaisuuksia ja julmuutta vastaan, naamionsa jo osittain naulakkoon ripustanut Alejandro de la Vega (Banderas) joutuu lopulta elämänsä suurimman haasteen eteen: hänen ihana Elena-vaimonsa (Zeta-Jones) on heittänyt hänet pellolle

Avioeroa hakeva Elena näyttää löytäneen uuden onnen kreivi Armandin (Rufus Sewell), komean ranskalaisen aristokraatin haciendalta. Alejandro tuntuu kuitenkin tietävän enemmän kuin Elena: Armand on USA:n tuhoamista suunnittelevan terroristijoukon ilkeä johtaja. Vaakalaudalla ovat sekä avio-onni että maan tulevaisuus, joten vanhan Ketun on jälleen vedettävä naamio kasvoilleen ja yritettävä pelastaa molemmat liitot ennen kuin se on liian myöhäistä.

Kesto126 min

TekstiArabiaBulgariaTanskaEnglantiEestiSuomiNorjaSerbiaSloveniaRuotsiTsekki

ÄäniEnglanti (Dolby Digital 5.1)Tsekki (Dolby Digital 5.1

Huom. Dvd on käytettyKuntoluokitus: Erittäin hyvä

De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper en de geselecteerde aflevermethode.

Je kunt een van de volgende aflevermethoden selecteren:

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging. Je kunt de status van de bestelling ook opvragen via Mijn profiel  Mijn bestellingen.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde producten compleet en volgens je specificaties worden geleverd. Mocht je echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen ontvangen, of als je om een andere reden niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. In dat geval krijg je het volledige aankoopbedrag terugbetaald.

Bepaalde producten die via Fruugo worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

De producten die je wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan je mag terugsturen als je je niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat je je bestelling, of enkele producten van de bestelling. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

Onze klantenservice stuurt je specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper(s). Verstuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.

Let erop dat als je een zwaar (gewicht boven 20 kg) of groot product terugstuurt dat speciale behandeling vereist, je dit vermeldt in de e-mail aan de klantenservice van Fruugo zodat we je kunnen helpen bij het regelen van een geschikte retourtransportoptie. Let er ook op dat bij terugsturen van een zwaar of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen.

Als je daarnaast een product of producten met een waarde van boven de 1500 euro retourneert, adviseert klantenservice je bij een geschikte verzendmethode. Doorgaans moet je het waardevolle pakket via aangetekende, verzekerde post versturen, omdat Fruugo en de verkoper niet verantwoordelijk zijn voor goederen die tijdens de retourzending kwijt of beschadigd raken.

Producten terugzenden naar de verkopers

Als je producten retourneert naar diverse verkopers, moet je de producten overeenkomstig verdelen over afzonderlijke dozen voordat je ze verzendt. Je moet de producten versturen naar de verkopers die ze in eerste instantie naar jou hebben verzonden. Als je bestelling bijvoorbeeld in totaal zes producten omvat, waarvan twee producten van verkoper X en vier producten van verkoper Y en je alle artikelen wilt retourneren, verstuur je twee pakketten. De twee producten van verkoper X verpak je in één pakket, dat je naar het retouradres van verkoper X stuurt; de vier artikelen van verkoper Y verpak je in een ander pakket, dat je naar het retouradres van verkoper Y stuurt.

Vraag voor je eigen administratie om een ontvangstbewijs wanneer je het retourpakket afgeeft. Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, des te sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. We laten je via e-mail weten wanneer de producten bij de verkoper zijn aangekomen en zijn geaccepteerd.

Als de producten die je hebt besteld niet beschadigd of foutief bij je worden bezorgt ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Let er ook op dat bij het terugsturen van een zwaar (meer dan 20 kg) of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen. Aan de andere kant, als je alle producten die je hebt besteld van één verkoper retour stuurt, krijg je ook de orginele verzendkosten die je hebt betaald terug. Zie Restituties & verwerkingstijden voor details.

Beschadigde leveringen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Fruugo als je een beschadigd, kapot of defect product ontvangt. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

We zullen je doorgaans aanraden het beschadigd product terug te sturen naar de desbetreffende verkoper. Zodra het product bij de verkoper komt, zullen ze je een nieuw of gerepareerd product sturen. Als er geen vervanging kan worden gegeven of als je de hele koop wilt annuleren, laat dat ons dan weten en je ontvangt een volledige teruggave van het bedrag van dat item.

Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, hoe sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt of hoe sneller het vervangende artikel naar jou wordt verzonden.

Als de buitenverpakking van je bestelling bij aankomst duidelijk is beschadigd en je vermoedt dat de producten ook zijn beschadigd, kun je de levering weigeren en de klantenzorg van Fruugo daarvan in kennis stellen. Het vervangende artikel wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd, maar niet eerder dan dat het pakket bij de verkoper is aangekomen.

Meer Sony producten