Stabilicer Lite ijs en sneeuw schoenplaatjes

€31,95 Slechts 1 artikel op voorraad
Grootte:
L
EAN:
689076934299
Aantal:
  • Productreferentie: 3594545-7603652
  • Plane icon Binnen 24 uur verzonden
  • Verzending uit Verenigd Koninkrijk
  • Verzendkosten naar Nederland €14,54

STABILicers™ Lite maken elke dag voelt als een wandeling in het park. Met agressieve klampen en loopvlak leveren STABILicers Lite onverslaanbaar tractie. Gemaakt van de zelfde elastomeer als de STABILicers SPORT, is de Lite gemakkelijk te trekken op en opstijgen, terwijl het veilig passen zowel schoenen en laarzen. Perfect voor dagelijks gebruik. STABILicers Lite &

039; s niet-vervangbare multi-directionele stalen schoenplaatjes beet in ijs en sneeuw waardoor u stride natuurlijk door de winter &

039; s ergste voorwaarden. De Lite rolt van mooi en is klein genoeg om in een tas of workbag worden gedragen. Altijd een paar bij de hand en laat de winter je vangen van wacht. Ideaal voor wandelen, joggen, en lichte hardlopen of wandelen parcours. Producteigenschappen: volledige Voetbescherming slip met hiel en de voorvoet schoenplaatjes onderhoudt tractie in uw natuurlijke pas tijdens het wandelen. Lichtgewicht TPE elastomeer houdt STABILicers Lite veilig op zijn plaats. Tractie buitenzool loopvlak en klampen gelijktijdig contact wandel oppervlak, bieden superieure grip op ijs, sneeuw, rots en bestrating. Multi-directionele, niet-vervangbare schoenplaatjes geval-gehard bijten in ijs en sneeuw. STABILicers™ Lite Veelgestelde vragen wat voor soort schoenen kan ik gebruiken mijn STABILicers Lite ijs klampen? U kunt STABILicers Lites dragen met vrijwel elke schoenen, laarzen of sportschoenen. (Sorry, hoge hakken zijn uit.) Hoe koppel ik STABILicers Lite ijs klampen aan mijn schoenen? Heel gemakkelijk

Eerst plaatst u de STABILicers Lite op de teen van uw schoenen of laarzen, en vervolgens houden de achterkant hiel riemen, rekken van de Lite de lengte van je schoen en het optrekken in de rug. Pas de klampen als nodig plaats deze onder uw voorvoet en hiel. Op welke oppervlakken kan ik STABILicers Lite dragen? STABILicers ijs schoenplaatjes kunnen gedragen worden op de meeste oppervlakken buiten gevonden. Ze zijn niet bedoeld voor indoor gebruik en kan krassen veroorzaken op vloeren en vloerbedekking op te vangen. STABILicers zijn ook niet ontworpen voor gebruik op harde, gladde oppervlakken zoals tegels, stenen of metalen die volledig glad zijn gepolijst. Hoe weet ik welke maat te bestellen? Bekijk onze maattabel. Selecteer de grootte van uw schoen/laars en de overeenkomstige STABILicers maat vinden. Een nauwe pasvorm is alles wat die u nodig hebt; het doesn &

039; t behoefte om precies te zijn. UK maten als volgt: kleine 3-6 Medium 7-9 dikke 9.5-12 X-Large 12 plus kan ik vervangen de schoenplaatjes op STABILicersLite? Nee, de STABILicers-Lite is ontworpen voor lichte occasioneel gebruik. Wilt u een product voor meer frequente of agressieve gebruik, neem een kijkje op het origineel van de STABILicers en de STABILicers SPORT, die allebei vervangbare schoenplaatjes bieden. Hoe verhouden STABILicers Lite naar andere goedkope winter tractie gear? Terwijl STABILicers Lite zijn goedkoop, ze zijn toch zo ontworpen dat de agressieve tractie die alle stijlen van STABILicers zijn bekend voor het leveren. STABILicers Lite bieden meer duurzaamheid dan andere producten in hun prijsklasse. Ons doel is om een product dat is de beste in zijn klasse.

De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper en de geselecteerde aflevermethode.

Je kunt een van de volgende aflevermethoden selecteren:

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging. Je kunt de status van de bestelling ook opvragen via Mijn profiel  Mijn bestellingen.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde producten compleet en volgens je specificaties worden geleverd. Mocht je echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen ontvangen, of als je om een andere reden niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. In dat geval krijg je het volledige aankoopbedrag terugbetaald.

Bepaalde producten die via Fruugo worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

De producten die je wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan je mag terugsturen als je je niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat je je bestelling, of enkele producten van de bestelling. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

Onze klantenservice stuurt je specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper(s). Verstuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.

Let erop dat als je een zwaar (gewicht boven 20 kg) of groot product terugstuurt dat speciale behandeling vereist, je dit vermeldt in de e-mail aan de klantenservice van Fruugo zodat we je kunnen helpen bij het regelen van een geschikte retourtransportoptie. Let er ook op dat bij terugsturen van een zwaar of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen.

Als je daarnaast een product of producten met een waarde van boven de 1500 euro retourneert, adviseert klantenservice je bij een geschikte verzendmethode. Doorgaans moet je het waardevolle pakket via aangetekende, verzekerde post versturen, omdat Fruugo en de verkoper niet verantwoordelijk zijn voor goederen die tijdens de retourzending kwijt of beschadigd raken.

Producten terugzenden naar de verkopers

Als je producten retourneert naar diverse verkopers, moet je de producten overeenkomstig verdelen over afzonderlijke dozen voordat je ze verzendt. Je moet de producten versturen naar de verkopers die ze in eerste instantie naar jou hebben verzonden. Als je bestelling bijvoorbeeld in totaal zes producten omvat, waarvan twee producten van verkoper X en vier producten van verkoper Y en je alle artikelen wilt retourneren, verstuur je twee pakketten. De twee producten van verkoper X verpak je in één pakket, dat je naar het retouradres van verkoper X stuurt; de vier artikelen van verkoper Y verpak je in een ander pakket, dat je naar het retouradres van verkoper Y stuurt.

Vraag voor je eigen administratie om een ontvangstbewijs wanneer je het retourpakket afgeeft. Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, des te sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. We laten je via e-mail weten wanneer de producten bij de verkoper zijn aangekomen en zijn geaccepteerd.

Als de producten die je hebt besteld niet beschadigd of foutief bij je worden bezorgt ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Let er ook op dat bij het terugsturen van een zwaar (meer dan 20 kg) of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen. Aan de andere kant, als je alle producten die je hebt besteld van één verkoper retour stuurt, krijg je ook de orginele verzendkosten die je hebt betaald terug. Zie Restituties & verwerkingstijden voor details.

Beschadigde leveringen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Fruugo als je een beschadigd, kapot of defect product ontvangt. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

We zullen je doorgaans aanraden het beschadigd product terug te sturen naar de desbetreffende verkoper. Zodra het product bij de verkoper komt, zullen ze je een nieuw of gerepareerd product sturen. Als er geen vervanging kan worden gegeven of als je de hele koop wilt annuleren, laat dat ons dan weten en je ontvangt een volledige teruggave van het bedrag van dat item.

Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, hoe sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt of hoe sneller het vervangende artikel naar jou wordt verzonden.

Als de buitenverpakking van je bestelling bij aankomst duidelijk is beschadigd en je vermoedt dat de producten ook zijn beschadigd, kun je de levering weigeren en de klantenzorg van Fruugo daarvan in kennis stellen. Het vervangende artikel wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd, maar niet eerder dan dat het pakket bij de verkoper is aangekomen.

Meer 32 North producten