SpiderTech X Spider 20 Pack Kinesiologie Tape

€32,14 €11,49 Niet op voorraad
Grootte:
UK een
Kleur:
Zwart
EAN:
628369300014
Aantal:
  • Productreferentie: 3417809-7210311
  • Verzending uit Verenigd Koninkrijk
  • Verzendkosten naar Nederland €7,96

Taping is een veel voorkomende manier voor atleten ter voorkoming van letsel en helpen handhaven een atleet vermogen om uit te voeren. Wanneer een atleet tapes hun letsel, bevordert het een bewuste inspanning om te behandelen dat lichaam gebied met zorg. Met behulp van kinesiologie tape, kan instabiliteit worden verbeterd, zoals kunnen wankele gewrichten of spieren die kunnen worden overdreven moe.

SpiderTech producten zijn ontworpen om na te bootsen de dikte, gewicht en elasticiteit van de menselijke huid. Dus, gebruik ze hoogwaardige 100% katoen materiaal met een 100% poly-acryl lijm. Er is geen latex in het product dus waardoor het hypoallergeen. De tape is waterbestendig en ademend, en kan worden gedragen voor tot 5 dagen.

Elke spin bestaat uit één doorlopend stuk van kinesiologie tape zodat het integreert met het lichaam in een super functionele wijze. De tape is ontworpen om zelfs tijdens zware oefening op de huid gedragen worden. De band heeft een zeer specifieke elasticiteit ingebouwd in het weven patroon van de katoenen stof, die bootst de elasticiteit en de dikte van de menselijke huid, waardoor het te integreren, te ondersteunen en te stabiliseren zonder nadelig effect op de gezonde bereik van beweging.

SpiderTech bereikt haar therapeutisch effect natuurlijk door beide bieden van structurele ondersteuning of door een wijziging van de patiënt sensatie van pijn die afhankelijk is van hoe de tape wordt toegepast. Structureel, als de tape is uitgerekt en over spieren in een verkorte positie toegepast zal bieden een mechanische afsluiting potentieel schadelijke houdingen te bereiken van de beweging.

De tape wordt toegepast op uw lichaam waar het pijn doet. Het liften effectief de huid uit de buurt van de spier zodat alle kleine aders en haarvaten aankan vrij en openlijk brengen verhoogde bloed en zuurstof aan het gebied in pijn, toestaand het om te genezen snel en bevordering van herstel toegenomen.

Op een hormoonfuncties niveau helpt SpiderTech bij het normaliseren van de wijzigingen in de neurologische signalering die zich na letsel of als gevolg van chronische pijn voordoen. De band biedt verbeterde sensorische stimulatie, die in wezen verstoort en signalen van pijn vermindert. Wat is revolutionair over dit is het effect van de continu stimulatie geboden door SpiderTech dragen op de huid kan helpen om de cyclus van chronische pijn te doorbreken. De bottom line is een afname van de sensatie van pijn samen met normalisering van de neurale rijden naar de spieren die betrokken zijn, wat resulteert in herstelde mobiliteit en kracht. SpiderTech therapie betekent minder pijn en meer activiteit voor meer mensen.

Het dragen van de X-spin kan helpen met de volgende voorwaarden: verbeterd atletische performanceLigament en spier strainsPostoperative revalidatie

Geen behoefte om te ontwerpen, geen behoefte om te knippen en geen anatomie en fysiologie kennis nodig. Volg de instructies op de verpakking.

De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper en de geselecteerde aflevermethode.

Je kunt een van de volgende aflevermethoden selecteren:

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging. Je kunt de status van de bestelling ook opvragen via Mijn profiel  Mijn bestellingen.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde producten compleet en volgens je specificaties worden geleverd. Mocht je echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen ontvangen, of als je om een andere reden niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. In dat geval krijg je het volledige aankoopbedrag terugbetaald.

Bepaalde producten die via Fruugo worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

De producten die je wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan je mag terugsturen als je je niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat je je bestelling, of enkele producten van de bestelling. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

Onze klantenservice stuurt je specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper(s). Verstuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.

Let erop dat als je een zwaar (gewicht boven 20 kg) of groot product terugstuurt dat speciale behandeling vereist, je dit vermeldt in de e-mail aan de klantenservice van Fruugo zodat we je kunnen helpen bij het regelen van een geschikte retourtransportoptie. Let er ook op dat bij terugsturen van een zwaar of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen.

Als je daarnaast een product of producten met een waarde van boven de 1500 euro retourneert, adviseert klantenservice je bij een geschikte verzendmethode. Doorgaans moet je het waardevolle pakket via aangetekende, verzekerde post versturen, omdat Fruugo en de verkoper niet verantwoordelijk zijn voor goederen die tijdens de retourzending kwijt of beschadigd raken.

Producten terugzenden naar de verkopers

Als je producten retourneert naar diverse verkopers, moet je de producten overeenkomstig verdelen over afzonderlijke dozen voordat je ze verzendt. Je moet de producten versturen naar de verkopers die ze in eerste instantie naar jou hebben verzonden. Als je bestelling bijvoorbeeld in totaal zes producten omvat, waarvan twee producten van verkoper X en vier producten van verkoper Y en je alle artikelen wilt retourneren, verstuur je twee pakketten. De twee producten van verkoper X verpak je in één pakket, dat je naar het retouradres van verkoper X stuurt; de vier artikelen van verkoper Y verpak je in een ander pakket, dat je naar het retouradres van verkoper Y stuurt.

Vraag voor je eigen administratie om een ontvangstbewijs wanneer je het retourpakket afgeeft. Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, des te sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. We laten je via e-mail weten wanneer de producten bij de verkoper zijn aangekomen en zijn geaccepteerd.

Als de producten die je hebt besteld niet beschadigd of foutief bij je worden bezorgt ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Let er ook op dat bij het terugsturen van een zwaar (meer dan 20 kg) of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen. Aan de andere kant, als je alle producten die je hebt besteld van één verkoper retour stuurt, krijg je ook de orginele verzendkosten die je hebt betaald terug. Zie Restituties & verwerkingstijden voor details.

Beschadigde leveringen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Fruugo als je een beschadigd, kapot of defect product ontvangt. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

We zullen je doorgaans aanraden het beschadigd product terug te sturen naar de desbetreffende verkoper. Zodra het product bij de verkoper komt, zullen ze je een nieuw of gerepareerd product sturen. Als er geen vervanging kan worden gegeven of als je de hele koop wilt annuleren, laat dat ons dan weten en je ontvangt een volledige teruggave van het bedrag van dat item.

Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, hoe sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt of hoe sneller het vervangende artikel naar jou wordt verzonden.

Als de buitenverpakking van je bestelling bij aankomst duidelijk is beschadigd en je vermoedt dat de producten ook zijn beschadigd, kun je de levering weigeren en de klantenzorg van Fruugo daarvan in kennis stellen. Het vervangende artikel wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd, maar niet eerder dan dat het pakket bij de verkoper is aangekomen.

Meer SpiderTech producten