Camelbak Stowaway Thermal Control Hydration System (Black)

€59,00 Niet op voorraad
Grootte:
EAN:
713852617516
Aantal:
  • Productreferentie: 2837146-6195151
  • Verzending uit Verenigd Koninkrijk
  • Verzendkosten naar Nederland €5,10

Camelbak Stowaway 2L Thermal Control Hydration System (Black)

Description:

This reservoir with Thermal Control insulation turns any pack into an all season 70 oz hydration system.

Features:

Hydration Capacity: 70 oz (2 L) CamelBak Got Your Bak Guarantee: If we built it well Bak it with our lifetime guarantee. Reservoir Features: Quick Link System 1/4 turn easy open/close cap lightweight fillport dryer arms center baffling and low profile design patented Big Bite Valve HydroGuard technology insulated PureFlow tube easy to clean wide mouth opening Features: Fully insulated reservoir chamber with double the insulation of a summer pack quick zip reservoir loading includes 4 mm insulated tube cover and insulated bite valve cover Designed to carry: Water

Specifications:

Hydration Capacity: 70 oz (2 L) Includes the new 70 oz (2 L) Antidote reservoir with Quick Link System, 1/4 turn - easy open/close cap, lightweight fillport, dryer arms, center baffling and low-profile design, patented Big Bite Valve, HydroGuard technology, 4mm insulated PureFlow tube, easy-to-clean wide-mouth opening. Pack Weight: 4.8 oz (140 g) Dimensions: 17x9x3 in (45x23x8 cm) Fabric Specs: 600D Poly with DWR and 1000 mm PU coating

Care:

PACK CLEANINGWe recommend wiping your pack with a damp cloth to remove dirt. If the pack is extremely dirty and needs a deeper cleaning, soak it in cool or warm water with a very mild soap. Rinse the pack thoroughly with cool water. If soap residue remains in the fabric, it may create suds if exposed to water or sweat.DO NOT wash your pack in a washing machine. Machine washing may damage the pack or affect the integrity of the fabric and fasteners, and will void the Got Your Bak Guarantee.RESERVOIR CLEANINGThe best way to care for your reservoir is to clean and dry it after every use, especially if you fill the reservoir with anything other than water. However, if a reservoir has not been cleaned after every use, and mold or discoloration develops:1. Use hot water and a CamelBak Cleaning Tablet. (Or use 2 tablespoons of baking soda or bleach instead of CamelBak Cleaning Tab.) Mix the solution inside your reservoir and elevate the reservoir above the tube and Big Bite Valve. Pinch the bite valve, allowing the solution to flow into the drink tube and fill the bite valve.2. Let the reservoir and cleaning solution sit in the reservoir and drink tube for about 30 minutes.3. Wash the reservoir with hot water and mild soap. Be sure to completely rinse away the cleaning solution in the reservoir and drink tube before using again. You can also use CamelBak brushes from our Cleaning Kit to scrub your reservoir and drink tube. Brushes are the best way to ensure you are scrubbing all of the areas of the reservoir clean.4. Once the reservoir is clean, be sure to air dry overnight so no moisture is trapped inside, which can cause mold to grow.These steps will make your reservoir safe for use. If there are still spots left behind, these are permanent mold stains that may not be removable. However, your reservoir is still safe and usable after you’ve cleaned it.

De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper en de geselecteerde aflevermethode.

Je kunt een van de volgende aflevermethoden selecteren:

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging. Je kunt de status van de bestelling ook opvragen via Mijn profiel  Mijn bestellingen.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde producten compleet en volgens je specificaties worden geleverd. Mocht je echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen ontvangen, of als je om een andere reden niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. In dat geval krijg je het volledige aankoopbedrag terugbetaald.

Bepaalde producten die via Fruugo worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

De producten die je wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan je mag terugsturen als je je niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat je je bestelling, of enkele producten van de bestelling. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

Onze klantenservice stuurt je specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper(s). Verstuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.

Let erop dat als je een zwaar (gewicht boven 20 kg) of groot product terugstuurt dat speciale behandeling vereist, je dit vermeldt in de e-mail aan de klantenservice van Fruugo zodat we je kunnen helpen bij het regelen van een geschikte retourtransportoptie. Let er ook op dat bij terugsturen van een zwaar of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen.

Als je daarnaast een product of producten met een waarde van boven de 1500 euro retourneert, adviseert klantenservice je bij een geschikte verzendmethode. Doorgaans moet je het waardevolle pakket via aangetekende, verzekerde post versturen, omdat Fruugo en de verkoper niet verantwoordelijk zijn voor goederen die tijdens de retourzending kwijt of beschadigd raken.

Producten terugzenden naar de verkopers

Als je producten retourneert naar diverse verkopers, moet je de producten overeenkomstig verdelen over afzonderlijke dozen voordat je ze verzendt. Je moet de producten versturen naar de verkopers die ze in eerste instantie naar jou hebben verzonden. Als je bestelling bijvoorbeeld in totaal zes producten omvat, waarvan twee producten van verkoper X en vier producten van verkoper Y en je alle artikelen wilt retourneren, verstuur je twee pakketten. De twee producten van verkoper X verpak je in één pakket, dat je naar het retouradres van verkoper X stuurt; de vier artikelen van verkoper Y verpak je in een ander pakket, dat je naar het retouradres van verkoper Y stuurt.

Vraag voor je eigen administratie om een ontvangstbewijs wanneer je het retourpakket afgeeft. Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, des te sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. We laten je via e-mail weten wanneer de producten bij de verkoper zijn aangekomen en zijn geaccepteerd.

Als de producten die je hebt besteld niet beschadigd of foutief bij je worden bezorgt ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Let er ook op dat bij het terugsturen van een zwaar (meer dan 20 kg) of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen. Aan de andere kant, als je alle producten die je hebt besteld van één verkoper retour stuurt, krijg je ook de orginele verzendkosten die je hebt betaald terug. Zie Restituties & verwerkingstijden voor details.

Beschadigde leveringen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Fruugo als je een beschadigd, kapot of defect product ontvangt. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

We zullen je doorgaans aanraden het beschadigd product terug te sturen naar de desbetreffende verkoper. Zodra het product bij de verkoper komt, zullen ze je een nieuw of gerepareerd product sturen. Als er geen vervanging kan worden gegeven of als je de hele koop wilt annuleren, laat dat ons dan weten en je ontvangt een volledige teruggave van het bedrag van dat item.

Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, hoe sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt of hoe sneller het vervangende artikel naar jou wordt verzonden.

Als de buitenverpakking van je bestelling bij aankomst duidelijk is beschadigd en je vermoedt dat de producten ook zijn beschadigd, kun je de levering weigeren en de klantenzorg van Fruugo daarvan in kennis stellen. Het vervangende artikel wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd, maar niet eerder dan dat het pakket bij de verkoper is aangekomen.

Meer CamelBak producten