Blauwe Zon Jar - LED Night Light van SUCK UK

€24,95 9 op voorraad
EAN:
5060043060596
Aantal:
  • Productreferentie: 2202420-4973275
  • Plane icon Binnen 24 uur verzonden
  • Verzending uit Verenigd Koninkrijk
  • Verzendkosten naar Nederland €14,00

Blauwe Zon Jar - LED Night Light van SUCK UK. De glazen pot slaat zonlicht voor de nacht de tijd. Ontworpen door de fabelachtige Tobias Wong alleen voor SUCK UK

De Sun Jar verzamelt en bewaart zonlicht, zodat u kunt zien in het donker. Geschikt voor binnen gebruik of in de tuin. Heel simpel - maar een zonnepaneel, batterij en LED-licht. Een jampot winkels vastlopen. Een zon jar verzamelt en bewaart de zon, zodat u kunt gebruik maken van het 's nachts. In de dag laat uw Sun Jar buiten - of in een zonnig raam voor enkele uren in rekening te brengen. 'S nachts brandt uw Sun Jar automatisch. Het is gemaakt met een traditionele Mason Jar en in de zon pot is een zeer efficiënte zonnecel, oplaadbare batterij en blauwe LED lamp. Wanneer de pot is geplaatst in zonlicht, de zonnecel ontstaat een elektrische stroom die de accu laadt in de loop van de dag. Deze energie wordt vervolgens gebruikt 's nachts aan de LED lamp in de pot te voeden. Het uitgestraalde licht wordt verspreid door de matte pot en geeft de verschijning van blauwe zonlicht. Zon Potten werken het beste buiten in direct zonlicht

Zonne-energie aangedreven lamp die je geeft gratis zonlicht forever

Geschikt voor gebruik binnen en buiten - Mason Potten zijn mooi en - door hun aard - waterdicht, dus de Sun Jar kan gelukkig buiten in alle weersomstandigheden worden gelaten. Een perfecte tuin licht of nachtlampje voor de slaapkamer van een kind. Je hebt misschien gemerkt dat er geen schakelaar op de Sun Jar - in feite zijn er geen zichtbare controles op alle. Een lichtsensor in de pot de lichten automatisch geactiveerd als het donker wordt (of de lichten bleek

). Er is een override schakelaar in het deksel van het licht 's nachts uit te schakelen als u liever. Automatische schakelaar op - The Sun Jar heeft een ingebouwde lichtsensor, en schakelt automatisch aan en uit als het donker of licht krijgt. De Sun Jar MOET in het donker oplichten. Opladen - De batterij moet zon om volledig op te laden en uw Sun Jar kan nodig zijn opgeladen voordat het eerste gebruik. Laat buiten of in een zonnig raam in direct zonlicht. Het zal een paar uur nodig, en in bewolkte omstandigheden, raden wij het opladen voor een paar dagen. Manual Switch Off - Als u niet wilt dat uw Sun Jar te branden als het donker wordt, zet de schakelaar in de "Charge" mode. Dit zal de levensduur van de batterij te sparen en de batterij opladen op hetzelfde moment: til de metalen hendel om het deksel en op "Charge" vrijgeven. De Sun Jar zal blijven opladen in de Auto? modus. Winter - Slecht weer is slecht nieuws voor Sun Jars

Misschien vindt u dat in de winter of tijdens bewolkt weer, je Sun Jar licht voor minder tijd dan gebruikelijk, flikkert of niet oplicht. In tijden van langdurig slecht weer (als er niet genoeg natuurlijke zon om uw Sun Jar laden) kunt u de batterij en lading het in een normale acculader verwijderen. Vervang de batterij - Oplaadbare batterijen hebben een lange, maar niet voor onbepaalde tijd, het leven. Na vele kosten, kan de batterij zijn vermogen om energie op te slaan verliezen. Open de Sun Jar en til de rubberen insert en zonnepaneel. De batterij is onder het zonnepaneel, vervangen door een standaard AA oplaadbare batterij. Gebruik maken van een niet-oplaadbare batterijen nooit in uw Sun Jar. Water Resistance - Kilner Jars hebben een waterdichte afdichting, zodat uw Sun Jar buiten bij nat weer kan worden overgelaten. Na een lange tijd buiten, kan condens in te bouwen, zal dit de Sun Jar niet beschadigen. Om een ​​ophoping van vocht te verwijderen, opent u het deksel en het gemak van de innerlijke werking, het water af en vervang de innerlijke.

De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper en de geselecteerde aflevermethode.

Je kunt een van de volgende aflevermethoden selecteren:

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging. Je kunt de status van de bestelling ook opvragen via Mijn profiel  Mijn bestellingen.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde producten compleet en volgens je specificaties worden geleverd. Mocht je echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen ontvangen, of als je om een andere reden niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. In dat geval krijg je het volledige aankoopbedrag terugbetaald.

Bepaalde producten die via Fruugo worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

De producten die je wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan je mag terugsturen als je je niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat je je bestelling, of enkele producten van de bestelling. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

Onze klantenservice stuurt je specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper(s). Verstuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.

Let erop dat als je een zwaar (gewicht boven 20 kg) of groot product terugstuurt dat speciale behandeling vereist, je dit vermeldt in de e-mail aan de klantenservice van Fruugo zodat we je kunnen helpen bij het regelen van een geschikte retourtransportoptie. Let er ook op dat bij terugsturen van een zwaar of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen.

Als je daarnaast een product of producten met een waarde van boven de 1500 euro retourneert, adviseert klantenservice je bij een geschikte verzendmethode. Doorgaans moet je het waardevolle pakket via aangetekende, verzekerde post versturen, omdat Fruugo en de verkoper niet verantwoordelijk zijn voor goederen die tijdens de retourzending kwijt of beschadigd raken.

Producten terugzenden naar de verkopers

Als je producten retourneert naar diverse verkopers, moet je de producten overeenkomstig verdelen over afzonderlijke dozen voordat je ze verzendt. Je moet de producten versturen naar de verkopers die ze in eerste instantie naar jou hebben verzonden. Als je bestelling bijvoorbeeld in totaal zes producten omvat, waarvan twee producten van verkoper X en vier producten van verkoper Y en je alle artikelen wilt retourneren, verstuur je twee pakketten. De twee producten van verkoper X verpak je in één pakket, dat je naar het retouradres van verkoper X stuurt; de vier artikelen van verkoper Y verpak je in een ander pakket, dat je naar het retouradres van verkoper Y stuurt.

Vraag voor je eigen administratie om een ontvangstbewijs wanneer je het retourpakket afgeeft. Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, des te sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. We laten je via e-mail weten wanneer de producten bij de verkoper zijn aangekomen en zijn geaccepteerd.

Als de producten die je hebt besteld niet beschadigd of foutief bij je worden bezorgt ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Let er ook op dat bij het terugsturen van een zwaar (meer dan 20 kg) of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen. Aan de andere kant, als je alle producten die je hebt besteld van één verkoper retour stuurt, krijg je ook de orginele verzendkosten die je hebt betaald terug. Zie Restituties & verwerkingstijden voor details.

Beschadigde leveringen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Fruugo als je een beschadigd, kapot of defect product ontvangt. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

We zullen je doorgaans aanraden het beschadigd product terug te sturen naar de desbetreffende verkoper. Zodra het product bij de verkoper komt, zullen ze je een nieuw of gerepareerd product sturen. Als er geen vervanging kan worden gegeven of als je de hele koop wilt annuleren, laat dat ons dan weten en je ontvangt een volledige teruggave van het bedrag van dat item.

Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, hoe sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt of hoe sneller het vervangende artikel naar jou wordt verzonden.

Als de buitenverpakking van je bestelling bij aankomst duidelijk is beschadigd en je vermoedt dat de producten ook zijn beschadigd, kun je de levering weigeren en de klantenzorg van Fruugo daarvan in kennis stellen. Het vervangende artikel wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd, maar niet eerder dan dat het pakket bij de verkoper is aangekomen.

Meer Suck UK producten