Alcotec 23% Turbo Gist

€7,95 4 op voorraad
EAN:
693062010690
Aantal:
  • Productreferentie: 1518940-3655593
  • Plane icon Binnen 24 uur verzonden
  • Verzending uit Verenigd Koninkrijk
  • Verzendkosten naar Nederland €15,96

Thuis maneschijn maken is weer een stap voorwaarts gezet. Met de nieuwe Alcotec 23% turbo zuiver, is het nu mogelijk om de magische 20% alcohol barrière door gisting alleen breken. Dit zal uw reflux nog steeds naar nieuwe hoogtes

De nieuwe Alcotec 23% turbo gist is gebaseerd op een geheel nieuwe klasse van recepten met geactiveerde koolstof, aanwezig tijdens fermentatie. Samen met nieuwe giststammen en een ander soort van mineralen en sporenelementen, we zijn nu in staat om meer alcohol te maken uit een fermentatie dan ooit tevoren en in combinatie met de kwaliteit destillatie apparatuur voor het maken van maneschijn, als een goede reflux nog steeds - het zal meer alcohol dan produceren ooit tevoren.

Vergeet wat de thuisdistillatie handboek zegt over maximale alcohol. Met Alcotec 23%, 's werelds eerste echte boven-20%-alcohol turbo gist, kunt u nu duwen de alcohol opbrengst boven alle voorgaande grenzen, vooral als je een reflux nog steeds gebruiken.

Instructies:

25 liter 23% alcohol in 9 dagen Meng warm en koud water een vloeistof temperatuur van 40 C in een gesteriliseerde fermentor (kunnen houden minimaal 27 liter). Stel het volume op precies 18 litres.Add 10.5 kgs of Brewing suiker (dextrose monohydraat) en meng goed tot vloeistof is volkomen duidelijk. Gebruik geen andere sugars.Add inhoud van alle drie zakjes (gist, voedingsstoffen en actieve kool) niet gebruiken om de vloeistof. OPMERKING: schud de carbon zakje voor de opening om ervoor te zorgen dat er geen klontjes, vooral in de buurt van de randen van het zakje. Na 3 uur - roer voorzichtig in de foam / schuim (voorkomt schuimvorming dan later) Laat gisten op kamertemperatuur. (18 C - 24 C) gedurende 7 dagen (tot er geen activiteit meer - kunnen 1-2 extra dagen als koel temp ).

OPMERKING: Als de omgevingstemperatuur hoger is dan 24 C uw gisting voortijdig plakken.

LET OP: Houd altijd rekening met het risico van lekken, opschuimen etc bij de keuze waar te fermenter.Add zet een goede klaringsmiddel (Alcotec Turbo Klar of iets dergelijks) en laat duidelijk voor 2 dagen (de was hoeft niet helemaal duidelijk te zijn voor het destilleren) of langer als u van plan bent om het te gebruiken zonder te destilleren.

LET OP: Het is belangrijk om duidelijk turbo gebruiken, anders ongewenste stoffen geabsorbeerd tijdens de fermentatie wordt opnieuw uitgebracht tijdens boiling.Siphon uit en uw was is klaar voor het destilleren of ander gebruik.

Stapelen:

Fermenteren Grotere volumes (meer dan 25 liter)

Dont even think about it. Deze turbo is zo extreem, het is geoptimaliseerd voor 25 liter en het zal schromelijk oververhit raken als u probeert om een ??groter volume te fermenteren

Een mucy betere optie is het gebruik van Alcotec 48. Deze turbo zal behandelen stapelen tot op zekere hoogte, maar het recept is nog steeds een zekere mate van tweaking (suggestie is tot max. 6-7 kg suiker per 25 liter toe te voegen en dont gisting meer dan 100 liter). U kunt nog steeds nog wat restsuiker maar het totale resultaat beter zal zijn.

De producten worden verzonden door de afzonderlijke verkopers in Europa. De levertijden en de verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie van de verkoper en de geselecteerde aflevermethode.

Je kunt een van de volgende aflevermethoden selecteren:

Zodra de bestelling wordt overgedragen aan de vervoerder, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging. Je kunt de status van de bestelling ook opvragen via Mijn profiel  Mijn bestellingen.

Houd er rekening mee dat de levertijd langer is voor moeilijk bereikbare locaties.

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door jou bestelde producten compleet en volgens je specificaties worden geleverd. Mocht je echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen ontvangen, of als je om een andere reden niet tevreden bent met de bestelling, kun je de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. In dat geval krijg je het volledige aankoopbedrag terugbetaald.

Bepaalde producten die via Fruugo worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

De producten die je wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan je mag terugsturen als je je niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat je je bestelling, of enkele producten van de bestelling. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

Onze klantenservice stuurt je specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper(s). Verstuur het retourpakket niet voordat je de instructies hebt ontvangen.

Let erop dat als je een zwaar (gewicht boven 20 kg) of groot product terugstuurt dat speciale behandeling vereist, je dit vermeldt in de e-mail aan de klantenservice van Fruugo zodat we je kunnen helpen bij het regelen van een geschikte retourtransportoptie. Let er ook op dat bij terugsturen van een zwaar of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen.

Als je daarnaast een product of producten met een waarde van boven de 1500 euro retourneert, adviseert klantenservice je bij een geschikte verzendmethode. Doorgaans moet je het waardevolle pakket via aangetekende, verzekerde post versturen, omdat Fruugo en de verkoper niet verantwoordelijk zijn voor goederen die tijdens de retourzending kwijt of beschadigd raken.

Producten terugzenden naar de verkopers

Als je producten retourneert naar diverse verkopers, moet je de producten overeenkomstig verdelen over afzonderlijke dozen voordat je ze verzendt. Je moet de producten versturen naar de verkopers die ze in eerste instantie naar jou hebben verzonden. Als je bestelling bijvoorbeeld in totaal zes producten omvat, waarvan twee producten van verkoper X en vier producten van verkoper Y en je alle artikelen wilt retourneren, verstuur je twee pakketten. De twee producten van verkoper X verpak je in één pakket, dat je naar het retouradres van verkoper X stuurt; de vier artikelen van verkoper Y verpak je in een ander pakket, dat je naar het retouradres van verkoper Y stuurt.

Vraag voor je eigen administratie om een ontvangstbewijs wanneer je het retourpakket afgeeft. Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, des te sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt. We laten je via e-mail weten wanneer de producten bij de verkoper zijn aangekomen en zijn geaccepteerd.

Als de producten die je hebt besteld niet beschadigd of foutief bij je worden bezorgt ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Let er ook op dat bij het terugsturen van een zwaar (meer dan 20 kg) of groot item dat speciale behandeling vereist, jij verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugsturen. Aan de andere kant, als je alle producten die je hebt besteld van één verkoper retour stuurt, krijg je ook de orginele verzendkosten die je hebt betaald terug. Zie Restituties & verwerkingstijden voor details.

Beschadigde leveringen

Neem onmiddellijk contact op met de klantenservice van Fruugo als je een beschadigd, kapot of defect product ontvangt. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

We zullen je doorgaans aanraden het beschadigd product terug te sturen naar de desbetreffende verkoper. Zodra het product bij de verkoper komt, zullen ze je een nieuw of gerepareerd product sturen. Als er geen vervanging kan worden gegeven of als je de hele koop wilt annuleren, laat dat ons dan weten en je ontvangt een volledige teruggave van het bedrag van dat item.

Fruugo kan de restitutie pas gaan verwerken nadat de goederen door de verkoper in ontvangst zijn genomen en zijn geaccepteerd. Hoe sneller je een artikel retourneert, hoe sneller je het aankoopbedrag teruggestort krijgt of hoe sneller het vervangende artikel naar jou wordt verzonden.

Als de buitenverpakking van je bestelling bij aankomst duidelijk is beschadigd en je vermoedt dat de producten ook zijn beschadigd, kun je de levering weigeren en de klantenzorg van Fruugo daarvan in kennis stellen. Het vervangende artikel wordt zo spoedig mogelijk naar je verstuurd, maar niet eerder dan dat het pakket bij de verkoper is aangekomen.

Meer Goodlife producten